Followers

Saturday, March 23, 2013

Kenapa saya suka?


 
Kenapa saya suka?
Kenapa saya jatuh hati?
Kenapa saya sayang?

Sebab...join bisnes ni sangat best!
Wang saku bulanan yang masyuk! :)

Alhamdulillah, dengan bonus bulanan yang cecah 4-5 angka, saya dapat penuhi banyak impian yang selama ini sekali sekala je dapat rasa..
Antaranya:


SHOPPING TIME!
Memang lumrah perempuan, pantang nampak MEGASALE, 50% OFFER, DISCOUNT, CLEARANCE STOCK dan bla bla..Rambang mata!hehe


FINE DINING!
Dapat rasa makan kat tempat ekslusif, ala2 hotel gitu..hehe
Lalalalala, gendang gendut tali kecapi, kenyang perut suka hati..


TRAVEL!
Setakat ni travel dalam Malaysia je dulu, Insyaallah next plan untuk pergi jauh cikit kot..
Now everyone can fly..=)


Mak abah senyum panjang bila setiap hujung bulan,anak akan sms inform duit belanja dah di 'bank in' kan..


Tak lupa simpanan tetap..Untuk kegunaan masa hadapan, untuk anak-anak kelak =p


Just nak berkongsi, bukan riak atau menunjuk.
Niat perlu ikhlas..
Kadang-kadang diri rasa puas bila segala penat lelah membawa hasil.
Bukan untuk kepentingan diri sendiri, tapi demi keluarga, pasangan dan masa hadapan..
Insyaallah, minta diberkati Allah dengan segala rezeki ini, Amiin


No comments:

Post a Comment