Followers

Saturday, December 29, 2012

Kaut ilmu @ GLAM

Hai salam hujung minggu semua..

Hari ini cuaca sangat baik, alhamdulillah..Bangun pagi pun terasa segar..Bertambah-tambah segar sejak pakai PB ni..Celik mata je rasa bersemangat dan confident level tu tersangatlah tinggi..Almost 1 month nana pakai PB ni dan hasilnya sangat ketara!..Segala lemak-lemak yang terkumpul kat peha dan pinggul hilang!Hahaha, nampak sangat peha besar..malu i tau ..

Last jumaat, nana pertama kali attend class GLAM (Green Leader Academi Malaysia) yang diadakan khas untuk para biz partner PB..dekat TTDI.. Tidak berpandukan apa-apa bantuan GPS (sebab memang tak ada GPS pun,huhuhu), nana main redah je..Yakin semacam je boleh jumpa tempat tu padahal tak pernah pergi pun..Tapi berpandukan alamat yang biz partner nana bagi, try and error je la..Alhamdulillah! Berkat pertolongan Tuhan, nana berjaya sampai ke destinasi yang dituju tanpa sesat apa-apa!Wow!Impresses dengan diri sendiri..HAHA..Mungkin sebab niat nana untuk menimba ilmu dekat GLAM, Allah permudahkan perjalanan nana..Alhamdulillah, segala niat baik kita Insyaallah Tuhan akan tolong..betul x? =)

Sampai je kelas, nana terus cari seat dan duduk dengan confident nya...Kelas start jam 830pm..Memang tekad dalam hati nak kaut ilmu sebanyak mungkin dalam kelas ni untuk nana aplikasikan dalam urusan biz PB ni..Nak bantu kawan-kawan dan juga diri sendiri..
Kelas ni 3 jam, dalam pukul 1130pm habis..Walaupun hampir lewat malam tapi nana tak mengantuk!Tak penat pun walaupun gigih lepas balik kerja terus gerak datang TTDI..Sebab ape? Sebab ilmu yang disampaikan oleh para speakers malam tu tersangatlah hebat!Info dan panduan dorang bagi memang tak akan dapat kat mana-mana..Hanya kat GLAM sahaja tau..Para speakers memang sangat sempoi dan dalam pada masa yang sama, nana admire sangat dorang..Dengan kejayaan masing-masing dalam bisnes PB ni..Sangat mengagumkan! Tahniah buat CDM dan bakal-bakal CDM..Doakan nana juga yer ^___^

Tak sabar nak attend for next class..Nak kaut ilmu banyak-banyak lagi..GLAM, see u on next FRIDAY!!

So sape-sape berminat nak kaut ilmu macam nana, do contact me k..Berminat nak join as my biz partner?Jangan la malu segan yer..012-6029021
Bye!

No comments:

Post a Comment